zaterdag 13 oktober 2007

We looove Heathrow

Voila, aangekomen in Sydney. nog ff wennen aan die qwerty maar ale vooruit. Ik zal beginnen bij het begin,

donderdagmorgen, 11okt. , D-Day. Had er lang naar uitgekeken, en ja ze, diezelfde morgen vertrokken naar Zaventem waar onze vlucht gepland stond om 5 na 10. Inchecken ... afscheid genomen en wachten. Flight to London Heathrow Delayed. Ale vooruit, om te beginnen kan dat wel tellen.

We hadden een vlucht in London om 12.15 local time richting Singapore en zo naar Sydney. Maarr aangezien we wegens de mist niet op tijd in Heathrow zijn geraakt, mistten we ook onze vlucht naar Singapore uiteraard. Wachten dus, op de volgende vlucht. Gemakkelijker gezegt dan gedaan aangezien die maar om 21u25 was. Wachten dus... beetje rondwandelen daar, af en toe naar buiten.. Dan .. Sorry guys, London-Singapore 21.25h is overbooked. Volgende vlucht stonden we stand-by om iets na 10. Ook mis deze keer, full booked. Aangezien we zeker niet de enige waren , was het gevolg dat ALLE hotels in de buurt van de luchthaven ook nog eens volgeboekt waren. We konen we tot in DownTown London gaan met de Cab, maar om 00.30 snachts leek ons dat niet zoo verstandig. Als 3 echte daklozen dan maar opzoek naar een slaapplaats. Een bankje ergens uit het zicht. Daar toch een vier-tal uurtjes geslapen. Die morgen om 12.15u was er dus weer diezelfde 'lunchtime-vlucht'. Jah ik moet het al niet meer zeggen zeker. Full Booked Sir!!

Na veeel rondvraag en bijna gesmeek bij het personneel van British Airways is er wat uit de bus gekomen. Toos kon alleen vertrekken, via Vancouver [CANADA] en zo via Honolulu naar Sydney. Niet veel later, die vrijdagmiddag volgden ik en Kato ook. Vertrek om 15.15u on London naar Vancouver, [tiental uurtjes]en via Vancouver naar San-Fransisco via Alaska Airways [dik half uurtje]!! Zo heb ik dat ook eens gezien. Dan nachtvlucht van SF naar Sydney [13uurtjes]met Qantas.

Wacht nog niet gaan lopen... onze baggage is nog eens spoorloos ook. dus we zitten hier leuk alleen met ons handbaggage. Opzich niet erg, binnen een paar dagen komt dat wel terecht...

Op het eerste zicht ziet deze Youthhostel er echt wel nice uit. Ben hier een tweetal uurtjes en heb net voor de tweede keer vandaag een ontbijtje op. Mijn bioritme is wel niet meer wat het moet zijn. Eerst 10uur terug in Canada en de VS, en nu weer 8 uurtjes vooruit in Sydney. Vandaag gaan we dus niet zoveel meer uitsteken vermoed ik. Stax naar winkelstraat om wat praktische zaken te halen aangezien we nu niet meer hebben ... En in de namiddag doucheke nemen [finaly] en beetje rondwandelen. Sfeer, weer, en wat dan ook, al bij al is het hier wel prachtig. En wat die vluchten betreft, ik ben er niet teleurgesteld om. Nu ben ik eens keertje in Canada en US geweest. Voila ! Hou ze daar warm he guys.

Groetjes.

Jelle

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hihi, Jelle toch! Een superdoop voor je eerste grote reis he... 't Kal alleen maar nóg beter worden nu
Vele groetjes vanuit België, waar de zon zich toch van haar beste kant laat zien!

Anoniem zei

Heey broertjee .
goh ,ik had het toch wel moeilijk hoor om afscheid te nemen donderdag .
& dan al die ongeplande dingen die ertussen gekomen zijn .

Maar je laat het niet aan je hart komen & zo ken ik je !

Wees voorzichtig en amuseer je !

kusje ,
kleine zusje ;)
xxx

Anoniem zei

Lo Jelle

Goed gestart blijkbaar... Altijd blijven lachen é! Ik kan me er ook al wat op voorbereiden moest het mis lopen met de vlucht! Hopelijk heb je snel je bagage terug. Anders laat maar weten als ik nieuwe onderbroeken moet meenemen!

Hou ons op de hoogte.

Groeten!!!

Dean zei

HAHAHAHHAHAHA


Zalig! Welkom in het avontuur vriend! Ik zie u daar ;)

Jelle zei

@PJ

dat van die onderbroeken .. neem dat maar serieus.

Cya