maandag 15 oktober 2007

First experience in Sydney

Voila, na een nachtje rusten is mijn bioritme toch al weer een beetje in orde gekomen. Vandaag naar vergadering van AIFS geweest waar ik mijn Australische bankkaart en SIM kaart in ontvangst mocht nemen, aangevuld met wat praktische details omtrent werk vinden in OZ, belastingen, en andere boeiende stuff.

Ik heb even de eerste fotokes in mn album geplaatst. Er volgen er natuurlijk veel meer maar mn batterijen waren plat.. Heb er toch al een tiental kunnen nemen.

Komen nu ook net van supermarkt. Beetje inkopen gedaan voor volgende dagen. En ja ik heb ook batterijen gekocht... En dan eten, zoals fruit, eggs, bacon,vegetables, ... Zodat ik morgenvroeg hier zelf mn ommeletje met spek kan maken! What is the weather like? Pretty hot ! About 30degrees at the moment. Laat ze maar doen zeker, voorlopig is dat nog wel draaglijk.

Mn room-mates vallen ook mee. Kato en Toos uiteraard, aangevuld met 3 BELGEN !! Walen ale. Een van die Walen, Maichel, is gisteren een eindje met ons mee gaan wandelen tot in de haven en zo een beetje kennis gemaakt. Die zijn vriendin is dus mee met hem gekomen.. maar bleef voor de gelegenheid op de kamer.

Ale ... Ik ga hier een pizzabar zoeken, want daar heb ik al 3 dagen zin in. En dan vanavond nog wat int zonneke zitten aan de haven denk ik. Dat is hier maar 5 minuutjes verder, te voet.

Nog steeds geen bagage, dus hopen op morgen ... nog maar eens. Er werden mij al spontaan onderbroeken aangeboden. Ik hou u erop he PJ... En zo geen slipjes want dan trek ik ze over u kopke ze. ;-] Om even duidelijk te maken , PJ is afkomstig uit West-Vlaanderen en komt eind deze maand richting Australie.


Bye bye,

Jelle

Geen opmerkingen: