woensdag 3 oktober 2007

Haaruitval?

Oké nee ... Zo erg is het nu ook weer niet. Maar de 'neerstortende vliegtuig-dromen' en de 'rugzakvergeten-dromen' zijn nu toch begonnen. Maar enfin. Er is eigelijk een beetje veranderd. Ik vertrek nog steeds met Kato volgende week, en de eerste 7 nachten zijn ook in orde. Ik vernam van Kato dat ze op een manège zal gaan werken voor een langere periode, dus ga ik alleen verder vanaf dan.

Na mijn eerste 7 nachten in Sydney ga ik vermoedelijk een vlucht boeken naar Adelaide. Waar ik ook mijn eerste werkervaring zal opdoen. Om nog even te benadrukken. Niets is zeker. Dit is slechts een denkpiste. :-) Ik laat zoveel mogelijk aan jullie weten. Oja, het weer in Sydney zag er wel fijn uit. 34°C rond deze periode. Naar't schijnt zal dat volgende week al een pak minder zijn. Maar voor het weer ga ik niet naar OZ hoor. Zo zo , nog een weekje. Kijk eigelijk meer uit naar 't weekend dan naar mn vertrek voor de moment..

Hieronder nog een kaartje van Australie. Aangeduid zijn de steden Sydney & Adelaide.

Geen opmerkingen: