maandag 8 oktober 2007

Duizendtallen.

Binnen een paar dagen is het zover. Dé dag waar ik al sinds een 7tal maand naar aan het aftellen ben. Ongelooflijk ongelooflijk. Morgen begin ik ook eens mn backpack klaar te maken. Ik heb er uiteindelijk eentje van The Nord Face. Groot spel, maar 't zal nodig zijn denk ik.

Mijn afscheidsfeestje(s) is intussen ook afgelopen en ik kan wel zeggen dat ik me goed heb geamuzeerd. ;-) Er staan een paar foto's in mn fotohoekje, hier rechts in het menu "links - foto's"

Ik heb ondertussen ook 2 interviews afgelegd voor in de krant. Eentje staat bij mn foto's. (Het volgende artikel over GAP-Years verschijnt volgende week dinsdag in De Morgen. Ik vertel mijn verhaal graag aan zoveel mogelijk mensen en dat helpt me natuurlijk ook aan meer bezoekers op m'n blogje. Heb ondertussen gezien dat we al boven de 1000 zitten. Echt wel allemaal bedankt om hier af en toe een kijkje op te nemen !!

Een van de laatste groetjes uit België

Jelle.

Geen opmerkingen: