zaterdag 27 oktober 2007

Just another sunday morning.

Hi there.

Gisteren niet veel uitgespookt, we zijn eens rond het stad gewandeld en zo toch de mooie kantjes van Adelaide gezien. Eens rondgelopen aan de finish van de Solar-Race, en eens tot aan het Adelaide Festival Center gewandeld (zie hier op de foto.)Tot we plots een regenbui van jewelste over ons ****** kregen. Het was WARM buiten. Gemakkelijk 32 graden, en dit samen met een warme wind en regenbui. Tropische toestanden!



Die avond nog eens op stap geweest in de city. Terug naar Swich geweest, waar we reeds vrijdag een bezoek brachten, en na een paar pintjes onze tocht verder gezet tot in ISOBAR. Iets in het zelfde genre zeg maar. Tegen een uur of twaalf, en een pintje of 5 later, besloten we toch naar huis te gaan. We waren beiden vrij moe en het was wel geweest. Op ons hostel waren eerder die dag een paar nieuwe gasten aangekomen, onderandere een paar Oostenrijkers. Die waren gezellig een glaasje 'weet ik veel' aan het drinken en hebben er ons dan nog even bijgezet. Niet veel later zijn we gaan slapen.

Deze morgen wakker geworden rond een uur of 10. Had best wel honger en dan maar opgestaan ook. Waar zouden we ontbijten? Hmm, Hilton was niet ver weg en daar zijn we dan ook binnengewandeld. Een verzorgd ontbijt voor 11 dollar(7.5euro), daar zeg ik niet nee tegen. Smaakte me best wel ! Ookal heb ik thuis er een gewoonte van gemaakt om elke zondagmorgend een bord spaghetti te eten ...jaja ! ;-) Niets beter om de dag mee te beginnen.

Wat staat er vandaag op het programma .. ? Niet veel ! Ik ga mijne was insteken straks, en voor de rest niet veel meer.. Boek lezen, internet, ... Het is immers zondag voor iets, nietwaar. Van onze laatste dagen 'verlof' genieten zeker. Morgen met een beetje goed weer eventueel tot aan het strand gaan met de tram. Ik heb , zoals de aandachtige lezer hier wellicht al heeft opgemerkt, filmpjes op mijn blog gezet (rechts). Er gewoon even op klikken volstaat op het te bekijken. Veel stellen die filmpjes nog niet voor, maar zo af en toe mogen jullie wel iets moois verwachten, net als de foto's. Vergeet die ook regelmatig niet te bekijken! Ik doe mijn best om er zoveel mogelijk op te zetten.

Take care !

Jelle

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Jelle,

Vanuit Melsele wensen we je een leuke zondag toe. Hier is de wintertijd net begonnen, dus afgelopen nacht mochten we een uurtje langer slapen. Ik vermoed dat het tijdsverschil met Australië dan ook 1 uur langer geworden is, 8,5 uur? Buiten is het een relatief zachte (misschien 10°C?), grijze herfstdag, gelukkig geen regen.
We zijn blij dat het goed klikt met Henri en dat je de volgende weken samen met hem verder optrekt. We hopen dat Henri door jou geïnspireerd wordt om meer gebruikt te maken van de mogelijkheden van het internet. Misschien kan hij in extremis ook nog een weblog opstarten?
Tot binnenkort op het net!
Filip en Ginette, ouders van Henri