woensdag 17 oktober 2007

Chinatown is great!

13.30u. Ben eindelijk uit mn kamer geraakt. Gisteren ff de party scene van Sydney ontdekt. Some kind of birthdayparty near my hostel. Free Champagne between 8PM and 9PM. Pretty cool huh. Henri was ook meegekomen en daar ben ik dan tot in de vroege uurtjes mee blijven hangen. Toffe mensen leren kennen, en dat is toch waar het allemaal om gaat, niet? [Pictures!] Gisteren zijn we met ons 4 naar de cinema geweest. Het weer was even een pak minder. Een 20tal graden en een fris windje. Als ge die 30+ hier 'gewoon' zijt is dat natuurlijk frisser. We zijn naar 'The Brave One' geweest. Eentje met Judie Foster. Damn. Gene gewone film, had me echt gepakt. Just see for yourself..

Dan in de namiddag naar Chinatown geweest.. beetje rondgekuierd daar. We gingen daar toch uiteindelijk iets eten. Eten? Ja jongens... Wat ge eten kunt noemen. 'Fried Rice with Chicken Noodles' Daar kan ik niet mee gekloot zijn dacht ik he. Wel dus. Die fried rice was gewoon pure rubberen kost. Kon er nauwelijks op bijten. Echt niet te eten. Maar ale, een goe varken eet alles zeker he. Die kip viel nog wel goed mee.

Kato en Toos hebben een huisje gevonden waar we een tijdje gaan blijven. Ergens in de buurt van Wollongong. Nu zijn ze gaan shoppen .. en om eten voor deze avond. Ze gaan pizza maken, dus daar zit ik nu al naar uit te kijken! Eindelijk iets deftig binnen dan vandaag. Straks komt Henri ook terug langs en gaan we ff naar het stand, beetje gaan uitwaaien enz. Mss iets kleins eten... Voor deze avond staat er Live Music op het programma. Real Aussie Live Music. Hier in 'The Scary Cannary' DE bar van ons hostel.

Ik blijf hier nog in het BASE hostel tot zondag. Zaterdag is mn laatste nacht. Ik ga strax ook mijn vlucht naar Adelaide boeken, maar weet nog niet wanneer ik zal vliegen. Misschien hier in SYD nog een nachtje bijboeken en maandag vertrekken. Als ik in Adelaide aankom moet ik nog een bus nemen tot Kingston. Waar ik dan zal verblijven en werken... Farmwork normaal gezien. Hoelang ik daar blijf weet ik niet... Ik hou jullie in elk geval op de hoogte.

Ook bedankt voor al die toffe berichtjes in mijn gastenboek. Echt een plezier om dat te lezen. Enfin. Ik ga me een beetje verfrissen boven, en dertegen is Henri er.

See ya!

Jelle

Geen opmerkingen: