maandag 19 november 2007

Barossa Valley

Hello.


Yep, gisteren, zondag een daguitstapje met het gezin gemaakt naar de Barossa Valley. DE bekendste wijnstreek van heel Australie. Kort na de middag thuis vertrokken en na iets meer dan een uurtje rijden kwamen we in het eerste wijncentrum terecht. In de Barossa heb je nl. elke 5km wel een vineyard met bijhorend wijncentrum waar je dus kan proeven. Niet slecht die ozzie-wijn hoor. Na een 25tal proevertjes en een 4 tal wijncentra, besloten we om frietjes te gaan halen. Yeah Right. Ik verlang echt heel hard naar een ECHTE frituur en niet naar zo'n Fish 'n Chips-kot waar ze gene mayo kennen en waar er meer zout op u bord ligt dan frieten. Alhoewel ze daar ook wel lekkere dingen hebben hoor. Dag afgesloten met een goe filmke (Wild Hoggs) en dan in bed gekropen.

De avond voorheen, zijn we naar een BBQ geweest bij vrienden van het gezin (die we al een paar keer voorheen gezien hadden). Niet slecht hoor, wel gezellig. Nen bak VB voor ons 2 gekocht en wel leuke avond gehad maar ik was echt DOODMOE. Al tege middernacht in slaap gevallen ... dan vervolgens mocht ik in een bed gaan liggen , waar ik de volgende morgen dan ook wakker werd. Wel ff verschieten, ik word daar ineens wakker in een wildvreemde kamer. Bon. Die gast heeft me dan ook meteen naar huis gebracht en kwas weer een avontuur rijker.

Ik ga een slaatje maken want ze hebbe hier al 2 keer ligge roepen achter mij.

Take care guys..

Jelle


(eindelijk meer fotos in het fotoalbum!)

Geen opmerkingen: