dinsdag 1 januari 2008

Kiwi Experiance !!

Hello!

Vandaag de laatste dag in Nieuw-Zeeland. 19.50u nu, en nog lang niet achter de rug. Vandaag was echt fantastisch! Te beginnen met gisterenmiddag. Samen met Serge en Isobel gaan vissen met hun motorboot. Tussen de Tata-Islands voor anker gaan liggen, en onzen hengel uitgeslagen. Zonder al te veel succes... Gene vis dan maar! Nog even rond-dobberen en terug naar 't strand. Gisteren na het werk afgesproken met de kiwi's die ik heb leren kennen in de winkel, die verblijven op de camping in Pohara Sands, naast de winkel. Ik werd al snel uitgenodigd voor een BBQ samen met hun ouders en de rest van de familie. Super! Daarna een beetje op het stand, een balletje geslaan met tennisrackets, en vervolgens het water in tot de zon onderging! Het water in Pohara Beach is ongeveer 60cm diep en dit voor een 3tal km ver ... dus echt wel leuk! Het weer was echt zalig, en het water was lekker 'warm'. Rond een uur of 10 ben ik naar huis gereden.

Deze morgend al om 10u30 op Tata-beach. Alex,Alex,Tash, en ng een paar anderen van op die camping kwamen naar tata. Die gasten waar ik over spreek zijn een jaar of 16-17, maar echt wel fijne mensen. Rond een uur of half 3 's middags kwamen hun ouders met de boot , en vroegen of ik mee ging. Ja dus! Een BAYLINER met een Mercury-motorke van 125pk. Gaat dus lekker snel vooruit! 'N rubberen jetski erachter en we waren vertrokken! Echt heel veel fun! 2 keer van den jetski gevallen, en toch wel goe zeer gedaan ... mijne mond lag effekes open en dan met da zout water, maar ale. Als ge tegen een 50/60 km/u in het water valt, da goe geen deugd zelle! Voor de rest van de dag snorkellen, zwemmen, ijsjes eten opt stand, echt er goe van genoten! Die mensen zijn op ook op vakantie. Ze wonen in Christchurch. Echt ongeloofelijk vriendelijk.

Ik ga zometeen terug naar Pohara. Nog beetje zwemmen tot de zon ondergaat, kampvuur opt strand, en morgen vrij vroeg opstaan. Moet nog een beetje mn gerief bij een pakken, en om half 12 moet ik de bus nemen aan de shop. Awel, kga ze missen! De Kiwi's ... en Nieuw-Zeeland! Echt wel het hoogtepunt tot nu toe. Een van mn collega's was zelfs aant wenen omdat ik moest vertrekken seg... Ale vooruit !

Geen opmerkingen: