vrijdag 11 januari 2008

Last 10 days ozzie...

Jaja, het begint nu wel te korten! Binnen 10 dagen vlieg ik alweer terug naar Belgie! Om het niet zomaar voorbij te laten gaan heb ik het een en het ander georganiseerd ...

Gisteren ben ik naar de voetbal gaan kijken met PJ, Thoomas en Damien. Die laatste is een Fransman die al een week op ons kamer ligt. Samen met Franck, de andere Fransman. MELBOURNE VICTORY vs. WELLINGTON AllBlacks. 26.500 man ongeveer, in een stadion van 40.000 man. Wij zatten bij de Melbourne supporters uiteraard. 3-0 gewonnen! Best wel toffe avond. Afgesloten met spelletje poker, babbel met een paar Nederlanders die ik die avond had leren kennen, en gaan slapen. Wat ga ik de rest van de week uitsteken? Wel , ik vlieg maandag om 10.30 naar Airlie Beach. Volledig naar het noorden dus, aan de kust in Queensland.) Daar 1 nacht in een hostel verblijven en dinsdagochtend om 9.30u vertrekken voor een 3daagse zeiltrip! Ik ga 3 dagen, 2 nachten gaan zeilen tussen de prachtige Whitsunday-Islands, (een eilandengroep van een 70tal kleine eilandjes, witte stranden, zandbanken, palmbomen,... )door het Great Barrier Reef. En wat voor 'n zeilboot ...

"The Southern Cross", America's 68ft Cup Challenger. Australia's 4th Challenger for the Amererica's Cup. Winner of the America's Cup Challenger Series, racing at Newport Rhode Island in the USA.


Een race-zeiljacht om "U" tegen te zeggen. Ik ga aan boord met 13 andere mensen die ik voorlopig nog niet ken. Donderdagavond kom ik terug toe in Airlie Beach, en vrijdag in de namiddag vlieg ik terug, over Brisbane, naar Melbourne, waar ik mijn laatste weekendje begin. Wat er dan nog gaat gebeuren... lees je later wel op mn blog! Ik ga een pintje gaan drinken op the Southbank met PJ, want ik sta hier al heel den dag droog !

Take Care.

Jelle

Geen opmerkingen: