maandag 17 december 2007

Hi guys.

't Is hier een beetje stil aant worden op m'n blog, niet? Ik heb ondertussen een job, vandaar. Ik werk in een supermarkt... Stock, kassa, een beetje vanalles eigelijk. Wel leuk werk! De dag gaat zo voorbij.

Verder begin ik een beetje van vanalles last te krijgen geloof ik. Keelpijn, klieren doen pijn, vermoeidheid... Of ik nu 8uur, 6uur of 14uur per nacht slaap. Ik blijf moe! Geen energie meer.. Ik eet nogthans 'gezond'... heb mijn vitamientjes alle dagen binnen, maar 't brengt ni op. Hoe het komt? Geen flauw gedacht! Ale , onkruid vergaat ni zeker ! :)

Ik ga hier nog geregeld op het strand wandelen, zijn al een stuk door het Abel Tasman-park gereden met de auto ... ik krijg mn dagje wel gevuld ze. Mijn kamer is ondertussen goed uitgerust met een tv, playstation, muziek, een dozijn DVD's , ... dus ik mag ni klagen. Toch heb ik er last van. Ik ben normaal wel eens moe.. wie niet, maar da is over op een paar uur/dagen. Ik sukkel hier al 2 weken mee.

Das nu echt een nadeel aan heel de reis , is me al opgevallen. Ge hebt geen thuis, geen 'eigen' slaapkamer waar ge slaapt zolang ge wilt, geen eigen badkamer, ... Die dingen begin ik nu toch wel te missen. Ookal woon ik bij een gezin, in een hostel ist vaak nog erger. Eum, dat ik heel 't boelleke een beetje onderschat heb! Op da vlak ben ik veel te impulsief geweest, zo goed ken ik mn eigen persoontje wel ;-) "Kzal rap eens naar daar vertrekke se, ma,pa, tot volgend jaar, we zulle wel zien hoe het der afloopt." Dat bedoel ik met impulsief.. Anyway, zoals sommige misschien weten, heb ik een hele lieve vriendin die thuis op me wacht, dus 't wordt tijd dat ik thuis ben! Als alles goed gaat, komt mijne papa me bezoeken! Die zal vermoedelijk tegen de laatste week van Januari in Melbourne zijn, en tegen het eind van die maand, of begin Februari, vlieg ik ook mee naar huis. Hangt er vanaf wanneer ik een vlucht kan terugpakken. . .

Thuis goed sparen voor over een paar jaar terug te komen .. Op verlof ! Ik ben nu eenmaal ni gemaakt om zo lang alleen te reizen en weg van huis te zijn, ondervindt ik nu! Maar wie ooit de kans krijgt (en die is ni moeilijk te krijgen), DOE HET ! Ik heb op 3 maand tijd meer dan ooit geleerd. Maar ik klink nu precies of mijn reis loopt al op zn einde, maar heb nog een 40tal dagen te gaan, en daar ga ik het beste van maken.

Anyway,
Ik stop er mee voor vandaag :p

Cya next time !

Jelle

Geen opmerkingen: