woensdag 15 augustus 2007

Dagje verlof !


En dat werd wel tijd. Ik werk ondertussen bij m'n papa. Zonder spijt ! Normaal ging ik in september nog een maandje als interim werken aan den band... Maar nu werk ik dus tot het bittere einde hier thuis. Ben ik wel blij om.. Leuk werk, en verdiend goed. Vooral da laatste is nu toch wel belangrijk aan het worden. Kzal ze nodig hebben !

Morgen ga ik ook de rest van het saldo aan WEP betalen, zodat mijn vlucht kan worden geboekt. Ik zal dus vrij binnenkort een vaste vertrekdatum te horen krijgen. En dat werd hoogtijd... Ik loop de laatste tijd vol zenuwen rond over heel dat Australie-gedoe. Misschien omdat het plots zo dichtbij komt denk ik. Nog 46 dagen vandaag. In verband met de voorbereiding , ik ben naar de VDAB geweest. Statuut laten veranderen etc. Ik heb me ook een beetje bezig gehouden met al die papieren , mails, visums, passpoorten, ... mooi in een map te steken. Jelle & orde = om probleme vragen. Maar nu heb ik daar echt geen last van. Ik steek alles mooi in 'n plastic mapke en dan in een dikke map.. Tja :-)

'k Heb hier een fotoke met dingen die al zéker meegaan richting Australië. Dé kleine WEP rugzak (de grote volgt), mijn iPod (zonder ga ik dood vrees ik, of toch minstens een bank overvallen in OZ om daar een iPod te kopen. Ik ben een klein beetje verslaafd aan muziek..), mijn digitale camera, mijn camera-connector om mijn foto's op ipod te transporteren, en een paar toeristische tijdschriften. Das toch al een begin neem ik aan ^_^

Enfin,
ik rij naar de zee. Beetje van mijn verlofdagje genieten.

Cheers !

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hej!
Ziet er inderdaad netjes uit! goe zo ;)
Tbegint ferm af te korte, maar da zal wel geen enkel probleem zijn peins ik.. Amuseert u daar!
enja puur geniete zeker?
sluutjes
x

Anoniem zei

Kan ik eindelijk een reactie plaatsen denk ik? Staat nu niet meer in Japans hier...
Enfin, Jelle, ik ken die zenuwen, maar neem het maar van mij aan: het is sooo easy daar en je zal er de tijd van je leven beleven!! Haha, die rugzak van WEP ken ik ook maar al te goed en moet zeggen: ik ben er zeer content van. De mijnen is nog altijd niet versleten!! Ook proficiat met je filmpje onderaan. Mooie foto's en dito liedjes... muziek... idd het beste wat je mee kan doen down under. NO WORRIES MATE!
Vele groetjes XXX

Anoniem zei

Ja, waarschijnlijk dus het is